قیمت و میزان عایق بندی پنجره وین تک کشویی

قیمت و میزان عایق بندی پنجره وین تک کشویی, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

قیمت و میزان عایق بندی پنجره وین تک کشویی

دو شنبه 4 شهريور 1398
16:17
توری پنجره دوجداره

قیمت و میزان عایق بندی پنجره وین تک کشویی

*در بخش های متفاوت پنجره های کشویی از لاستیک و نوار مویی به کار برده می شود ک به مقدار قابل توجهی عایق بندی را بالا می برد.

پنجره دوجداره کشویی شرکت وینتک با نام سری W260 شناخته می شود و مثل سایر محصولات وین تک به رنگ سفید با شفافیت بالا با به کار بردن از بهترین مواد اولیه یو پی وی سی اروپایی ساخته شده است. در این سری کشویی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی ، دو مدل تک ریل  و جفت ریل هست که به تشرح ویژگی های این دو می پردازیم:

پنجره دوجداره کشویی جفت ریل وین تک

به کار بردن از ریل کشویی در درب و پنجره دوجداره جفت ریل وین تک سبب کاستن مقدار عایق بندی این مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی شده است. با این حال مقدار عایق بندی آن نسبت به پنجره های قدیمی خیلی بیشتر و محسوس می باشد و علت بر عوض نکردن پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره کشویی نمی شود. از جمله ویژگی های این سری پروفیل وین تک، 3 محفظه بودن و عرض 8.5 سانتی آن می باشد که زیبایی خاصی به پنجره دوجداره می بخشد. در این محصول به علت وجود دو ریل مجزا از یکدیگر، با درخواست مشتری می توان قابلیت باز شدن هر دو لنگه را قرارداد.

پنجره

پنجره دوجداره کشویی تک ریل وین تک

این مدل پنجره دوجداره وین تک، متناسب با اقلیم های گوناگون آب وهوایی طراحی شده است و دارای استاندارد های روز دنیا از قبیل RAL GZ 716/1، BS EN 12608، DIN EN12608 و EN12608 می باشد. در طراحی پنجره دو جداره کشویی تک ریل به جای استفاده از دو ریل در کنار یکدیگر، از یک ریل به همراه یک لنگه ثابت استفاده شده است که سبب بالا بردن مقدار عایق بندی در مقابل حرارت و برودت، آلودگی های صوتی و گردوغبار می شود.